یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

حرکت قطار به سمت...

 

حرکت قطار به سمت...

 

قطارمی‌رود٬ تو می‌روی تمام ایستگاه می‌روند!

و من٬ چقدر ساده‌ام که سال‌های سال

در انتظار تو کنار این قطار رفته می‌ایستم...

همچنان به نرده‌های ایستگاه تکیه داده‌ام٬ قطار می رود

                                                                                                        قیصر امین پور

نظرات 6 + ارسال نظر
آزاد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:38 http://www.bagheboloor.blogfa.com

شعر زیبایی از قیصر امین پور گذاشته اید. متاسفانه کمی جابه جا و غلط است...
اگر درست کنید ممنون می شوم

امین دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:14 http://www.1sib.persianblog.ir

یاد قیصر به خیر

حسرت پرواز سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:12

سلام دوست گلم.
بالاخره آپ کردم.
به بهونه ی تولد من و بهار وبلاگم به روز شد.
چی میشه اگه تو با قدمات زودتر بهارو به خونه ی کوچیک دلتنگیام بیاری؟
منتظرتم دوست خئبم.
شاد باشی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:25

گذشته مرده است ، اگر لاشه گذشته را دنبال خود بکشیم ، توان حرکت به سوی آینده را از دست می دهی

بهار چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00


قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود
و من چقدر ساده ام
که سالهای سال
در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام
سایت زیبا و عمیقی دارید...ممنونم

نقطه نویس دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:05

خیلی قشنگ بود !
...
امضا : نقطه نویس ۱۷ ساله از تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد