یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

هرگز دریا را تعریف نکن

 

 

هرگز دریا را تعریف نکن

 

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد              چندی است که حالت غریبی دارد

آن موج که سر به صخره ها می کوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ب ه ا ر شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:12

گاهی می اندیشم موج از صخره خوشبختره رفتن از ماندن راحت تره....میدونم همیشه اینطوری نیست...

سیلی هم صحبتی از موج خوردن سخت نیست

صخره ام هر قدر بی مهری کنی می ایستم.... فاضل نظری

ای کاش نشانی داشت تا به تو پائیز و زمستان را نشان میدادم تا باور می کردی امروز بهار به خاطر پائیز و زمستان و تابستان است

فائزه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:14 http://myrealylife.blogsky.com

ای وای من.....
دلم مرد

دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت مـــــــــــــــــــرد

نقش خیال دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21

سلام....سر حال هستی؟؟؟ بسیار کم پیدا هستی!
موج صخره دریا.................................................................
تو تو تو ........................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد