یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

...

 

 

ا ز چشمعشق  اشک می‌ریزد از چشم آسمان باران،آری هر دو دل شکسته‌اند

 

کسانی که به فکرمان هستند را به گریه می‌اندازیم.

و ما گریه می کنیم برای کسایی که به فکرمان نیستند

و ما به فکر کسانی هستیم که هیچوقت برایمان گریه نمی‌کنند

پ.ن:

  بهترین مترجم کسی است که سکوت دیگران را ترجمه کند

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نارون پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58

هنوز یه تبعیدی تنهایی؟
هنوز می خوای به گریه بندازی کسانی رو که بهت فکر می کنند؟
تو بلدی مترجم خوبی باشی؟

من از امروز مترجم تو هستم و امیدوارم تو نیز مترجم من باشی

نی نوا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 http://azarshtafarsh.blogfa.com/

و به راستی بهترین مترجم کسی است که سکوت را ترجمه کند ... سکوتی که از طوفان دل حکایت می کند ...

دلتنگی های قشنگی دارید ...

یاعلی

طوفان دل و بیقراری عشق

نرگس جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:41

وای چه پستهای قشنگی...
همشو خوندم...چند باررر
خیلی وقت بود که به هزار و یک دلیل نت نیومده بودم...اما الان که اومدم وبلاگ تو اولین جاییه که بهش سر زدم...واسه ی تک تکِ پستها و حرفات حرف دارم...اما بازم وقت کمِ انگار...!
پستِ آخرت بنظرم تلخ ترین واقعیت زندگیِ...دقیقا تلخ ترین...
حس میکنم توو این چند وقته منم تجربش کردم...
و این تلخی با هیچ شکلاتی شاید شیرین نشه....!!!
***********************************************************
...این هم یه جورایی هدفِ زندگی میتونه باشه...پیدا کردن اون مترجمِ خاص بین این همه مترجم (!) و رسیدن به وجودِ اون مترجم اصلی به کمکِ اون مترجم خاص...
یه کم پیچیده شد اما مطمئنم فهمیدی...نه؟!
***********************************************************
بازم میگم برات خیلی خوشحالم...خیلی :)
شادِ شادِ شاد باشی...

فقط مر۳۰

نقش خیال یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:19

سلام...
جواب سلام واجب....!!!
به نظر من بهترین مترجم کسی است که روان ترجمه کند و یکدست...

علیک سلام

المیرا ۱۹ ساله سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:01

سلام . مطلبتون عالیه عالی..........
لازم شد که بگم رشته ئ من مترجمیه تازه فهمیدم بین این مترجمی و اون مترجمی چقدر فاصله هست ازین به بعد اینو اویزه ئ گوشم میکنم....
شاد باشی
به خدا میسپارمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد