یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

یادداشت‌های یک تبعیدی تنها

با تولدم به این دنیا تبعید شدم و هرسال به جایی پست‌تر

درونم خرد شد از نادیدن دوست

 

درونم خرد شد از نادیدن دوست

 

گاه به گاهی احساس میکنم

که در حیاط خلوت خانه تبعید شدم و با گذر هر رهگذری

 از کوچه‌ی دلم همانند برگی زرد زیر پای او خرد می‌شوم  

 

 

 

هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است... می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند. وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی راستی نگفتی رسم تونیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها....؟

نظرات 6 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:03 http://ghoghnoos270.parsiblog.com

به نام خدا
سلام علیکم !

رسم همه ی فلانی ها همینه ...

اد باشید
یا حق

پنهان دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:06

همه فلانی ها آینه خودت هستن
رسم تو چیه؟؟؟؟

فائزه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:56 http://myrealylife.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
من هوز نفهمیدم چرا تبعید شدی!!!!
برام میگی؟؟؟
چرا انقدر غمگینی؟؟؟


می شه بخندی؟؟؟
بلند
یه جور که منم بشنوم





خندیدی؟؟؟؟؟
اینجوری
:))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))



بذار غما برن
بذار شادی بیاد تو خونه ی دل مهربونت



:))))))
خنده یادت نره :)

نقش خیال دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:45

سلام...
آخ آخ !! با این پستت عجیب حال خرابم خرابتر شد...آره رسم همشون همینه . بهت اطمینان میدم که تو این قاعده
هیچ استثنایی نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:49 http://3aban.blogsky.com

سلام.

هیچ کس مثل هیچ کس نیست !

فرشته سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:46

سلام تبعیدی کاش حرفاتم مثل عکسات دم از زنده بودن میزد
ولی ممنونم از اینکه سیاهی گذشترو توش تغییر ایجاد کردی

ای کاهش همه سیاهی ها رو پاک می کردن تا من محو بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد